برخلاف نظر بسیاری از افراد ست کردن کیف و کفش دستدوز، شال و روسری و... با مانتو‏های مزونی و لباس‏هایی که رنگ‏های خنثی دارند، بسیار سخت و مشکل است. زیرا ست کردن اشتباه رنگ‏های خنثی در کنار هم ممکن است سبب خسته‏کننده به نظر رسیدن استایل شما شود. شناخت رنگ‏های خنثی و کسب آگاهی در مورد نکات ست کردن آن‏ها کمک قابل توجه‏ای به شما می‏کند تا همواره بتوانید یک استایل شیک و جذاب را برای خود رقم بزنید. شما می‏توانید در صورت علاقه به مد و نحوه ست کردن لباس و مانتو مزونی به وب‏سایت چهرک نریمانی مراجعه کنید.

 

رنگ‌های خنثی کدامند؟

رنگ‌ها تاثیری قابل توجه در استایل شما داشته و نشان‌دهنده شخصیت و حس‌وحال شما هستند. استفاده از رنگ‌‍ها در استایل، متناسب با نوع استایل و فصول مختلف ظاهری شیک‌تر را برای شما به ارمغان می‌آورند. بهتر است با توجه به مکانی که قصد رفتن به آن را دارید، رنگ لباس خود را انتخاب کنید. از جمله رنگ‏های پرطرفدار لباس می‏توان به رنگ‏های خنثی اشاره کرد.

رنگ‏های خنثی سایه‏های خاموشی هستند که در چرخه رنگ قرار نگرفته‏اند. این رنگ‌ها به عنوان مکمل رنگ‏های اصلی و فرعی شناخته می‌شوند. رنگ‏های خنثی شامل مشکی، سفید، خاکستری، بژ، کرمی، قهوه‏ای، پلاتینی، شیری و دیگر رنگ‏های طیف خاکی است. رنگ‏ها می‏توانند بیانگر یک پیام باشند. رنگ‏های خنثی نیز نشانگر زیبایی، ظرافت، اعتماد، پاکی، تمیزی و دلتنگی بوده و احساس قدرت و خلوص را به دیگران منتقل می‏کنند.

حتما بخوانید: تاثیر رنگ لباس ها بر شخصیت شما

سیاه و سفید

دو رنگ متضاد سیاه و سفید از آن دسته از رنگ‏هایی هستند که قابلیت ست شدن با تمامی رنگ‏ها را دارند. چرا که مبدا و مقصد تمامی رنگ‏ها به این دو رنگ زیبا می‏رسد. شما می‏توانید انواع مانتو، شال و روسری و کیف و کفش را با رنگ‏های سفید یا مشکی ست کنید و با استفاده از این دو رنگ گیرا یک استایل زیبا برای خود رقم بزنید.

رنگ سفید از جمله رنگ‏های پرطرفدار در فصل تابستان شناخته می‌شود. چراکه نور و گرما به راحتی جذب این رنگ نمی‏شود. بنابراین احساس خنکی را برای شما به ارمغان می‏آورد. رنگ سفید نشانگر پاکی و تمیزی است و با قرار گرفتن در کنار دیگر رنگ‏ها سبب نمایانگر شدن بیشتر زیبایی می‏شود. برخلاف رنگ سفید، رنگ سیاه نور و گرما را به سرعت به خود جذب می‏کند. به همین دلیل بهتر است در فصل زمستان از این رنگ استفاده کنید. رنگ سیاه می‌تواند به راحتی دیگر رنگ‏ها را پوشش دهد.

خاکستری

خاکستری یکی از رنگ‏های خنثی یا به اصطلاح بی‌طرف است که به دلیل ست شدن با چندین رنگ‏ مختلف طرفداران زیادی دارد. البته توجه داشته باشید که اگر استایل شما به صورت یکدست خاکستری باشد، خستگی، افسردگی و دیگر احساسات منفی را به دیگران منتقل می‏کند. بنابراین بهتر است لباس‏های خاکستری را به همراه اکسسوری‏هایی با رنگ‏های مختلف ست کنید.

مشکی

رنگ مشکی به عنوان یکی از شیک‏ترین و پرطرفدارترین رنگ‏ها در استایل مردان و زنان شناخته می‏شود. رنگ مشکی می‏تواند با تمامی رنگ‏ها ست شود و جذابیت ویژه‏ای برای شما به ارمغان آورد. این رنگ زیبا که به اسرارآمیزی و رازآلودی مشهور است، احساس قدرت، ظرافت و آرامش را منتقل می‏کند. ترکیب لباس‏های مشکی با اکسسوری‏هایی با رنگ‏های طوسی، زیتونی، شکلاتی، سفید، زرد و قرمز بسیار زیبا و دلنشین است.

رنگ‌های طیف خاکی

رنگ‏های طیف خاکی در گروه رنگ قهوه‏ای قرار گرفته‏اند و به آن‏ها قهوه‏ای رنگ پریده نیز گفته می‏شود. رنگ‏های خاکی برای لباس‏های تابستانه بسیار مناسب هستند. از آنجایی که این رنگ‌ها در دسته رنگ‏های خنثی قرار می‌گیرند، به راحتی با ‏انواع رنگ‏های گرم و سرد هماهنگ می‏شوند. یکی از ویژگی‏های این رنگ‌ها این است که سبب لاغرتر نشان دادن شما می‏شود. بنابراین اگر به دنبال راهی برای لاغر نشان دادن خود هستید، رنگ‌های طیف خاکی گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

 

استایل شیک با رنگ خنثی 

 

10 ترفند برای ست کردن رنگ‏های خنثی در پوشش

آشنایی با ترفندهای ست کردن رنگ‌های خنثی در پوشش بسیار اهمیت دارد. به عنوان مثال بهتر است در استایل شما بیش‌تر از سه رنگ به کار نرفته باشد. همچنین از یکدست بودن رنگ تمامی لباس‏هایتان پرهیز کنید. رنگ‏های خنثی تاثیر شگفت‏انگیزی در جذاب‏تر به نظر رسیدن استایل شما خواهند داشت. البته توجه به اصول ست کردن رنگ‏های خنثی نیز بسیار اهمیت دارد.

پوشیدن شلوار چرم

شلوار چرم تاثیر بی‏نظیری در داشتن استایلی با ظاهری بسیار زیبا و شیک به خصوص برای بانوان دارد. شلوارهای چرم مثل لگ چرم یکی از ترفندهایی است که برای ست کردن با رنگ‏های خنثی به کار می‏رود. پوشیدن شلوار چرم به ویژه در استایل‏های زمستانی بسیار پرطرفدار است. شما می‏توانید با به کارگیری این ترفند و همچنین استفاده از نیم بوت مشکی استایل خود را تکمیل کنید.

لباس‌های طرح دار؛ یار همیشگی رنگ‌های خنثی

لباس‏های طرح‏دار به تازگی بسیار مد شده و نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده‏اند. این لباس‏ها گزینه مناسبی برای ست شدن با رنگ‏های خنثی هستند. به عنوان مثال لباس‏هایی با طرح‏ پلنگی با شال، روسری، و کفش کرمی و یا انواع رنگ‏های نود قابل ست شدن هستند و می‏توانند استایل بسیار شیکی را برای شما ایجاد کنند. همچنین استفاده از شلوار پلنگی به همراه مانتو کرمی نیز استایلی بسیار زیبا است.

ترکیب رنگ سفید یا مشکی

یکی از اصلی‏ترین ترفند‏های ست کردن رنگ‏های خنثی برای داشتن یک استایل جذاب، استفاده از رنگ‏های متضاد همچون سفید و مشکی است. درست است که پوشیدن لباس‏هایی که به طور کامل سفید یا مشکی هستند می‏تواند از زیبایی استایل شما بکاهد، اما پوشیدن لباس‎‏های سفید و مشکی در کنار هم به زیبایی و درخشندگی استایل شما کمک قابل توجه‏ای می‌کند.

اگر به دنبال یک پیشنهاد برای ست کردن لباس‏هایتان با رنگ‏های سفید و سیاه هستید، پوشیدن یک لباس سفید زیر روپوش مشکی می‏تواند جذابیت خاصی را برای شما به ارمغان آورد. اگر لباس شما سفید است، برای انتخاب رنگ کیف و کفش از رنگ مشکی کمک بگیرید. زیرا تضاد میان رنگ‌های سفید و مشکی بسیار خیره‏کننده است.

 

تیپ جدید با رنگ خنثی

 

ترکیبی از سبک‌های مختلف

برای داشتن یک استایل زیبا و جذاب، از ترکیب کردن سبک‏های مختلف لباس هراس نداشته باشید. در بسیاری مواقع ترکیب سبک‏های مختلف زیبایی بی‏نظیری را ایجاد می‏کند. به عنوان مثال پوشیدن لباس‏های میدی به همراه کفش کتانی، جذابیت منحصربه‌فردی را برای شما به ارمغان می‌آورد‏. همچنین شما می‏توانید با پوشیدن لباس میدی به همراه‏ چکمه‏های فانتزی از استایل زیبا خود لذت ببرید. برای داشتن استایل مورد نظر باید به ترکیب کردن سبک‏های مختلف علاقه داشته باشید.

انتخاب یک رنگ خنثی در فصل سرد سال

اگر به دنبال یک استایل ساده اما زیبا هستید، استفاده از رنگ‏های خنثی گزینه مناسبی برای شما است. رنگ‏های خنثی زیبایی قابل توجهی را در استایل شما ایجاد می‏کنند. این رنگ‏ها بسیار پرطرفدار بوده و برای فصول‏ سرد سال نیز کاربردی هستند. توجه داشته باشید که برای ست کردن رنگ خنثی باید بسیار دقت کرده و از هماهنگی این رنگ‏ها با یکدیگر آگاهی داشته باشید.

همچنین می‏توانید از ترکیب رنگ خنثی و یک رنگ سرد برای استایل زمستانی خود استفاده کنید. به عنوان مثال ترکیب مشکی و آبی ملایم گزینه‏ای بسیار جذاب برای شما خواهد بود.

انتخاب اکسسوری مناسب

انتخاب اکسسوری مناسب می‏تواند از یکنواختی استایل شما جلوگیری کند و سبب ایجاد درخشندگی شما شود. بنابراین در کنار ست کردن رنگ‏ لباس باید در انتخاب اکسسوری نیز دقت و سلیقه به خرج دهید. شما می‏توانید از اکسسوری‏هایی گردنبند، دستنبد، کمربند و... استفاده کنید. به عنوان مثال استفاده از زیورآلات براق در کنار استایل مشکی جذابیت و درخشش استایل شما را دوچندان می‏کند. همچنین زیورآلات نقره‏ای نیز گزینه مناسبی برای ست کردن با لباس‏های خنثی هستند.

ست کردن رنگ‌های خنثی در پوشش با کت و مانتو

رنگ‏های خنثی به راحتی با یک رنگ تیره ست می‏شوند. توجه به این نکته می‏تواند در ست کردن پیراهن با کت و مانتو با رنگ تیره بسیار کاربردی باشد. البته رنگ‏های خنثی با رنگ‏های نود و روشن مانند کرمی نیز همخوانی دارند. بنابراین می‏توانید فارغ از گرم یا سرد بودن رنگ نود، آن را با همه رنگ‏های خنثی ست کنید.

ست کردن رنگ‌های جذاب با رنگ‌های خنثی

معمولا رنگ‏های خنثی به تنهایی سبب جذابیت استایل نخواهند شد و بهتر است با رنگ‏های تندتر ست شوند. همچنین رنگ‏های براق نیز گزینه‏ای بسیار مناسب برای ست شدن با رنگ‏های خنثی محسوب شده و جذابیت قابل توجهی به استایل شما می‏بخشند. ترکیب‏های جذاب مانند طوسی و صورتی یا طوسی و زرد از رایج‏ترین نمونه‌های ست کردن رنگ‏های جذاب با رنگ‏های خنثی هستند.

 

 

رنگ‌های خنثی و رنگ‌های نود؛ ترکیب فوق العاده‌ای از رنگ‌ها

یکی از آسان‏ترین ترفندهای ست کردن لباس‏ها استفاده از ترکیب رنگ‏های خنثی و نود است. رنگ‏های نود شامل رنگ‏هایی می‏شوند که با پوست بدن شباهت زیادی دارند و اغلب با رنگ‏های خنثی از جمله سفید، مشکی، طوسی و... ست می‏شوند. رنگ‏های نود طیف محدودی دارند و به همین دلیل ست کردن آن‏ها با دیگر رنگ‏ها کار دشواری نیست. با این حال رنگ‏های نود تاثیری فوق‏العاده در شیک‏تر شدن استایل شما دارند.

ترکیب رنگ‌های خنثی

آشنایی با ترکیب رنگ‌های خنثی ظاهری بسیار جذاب را برای شما ایجاد می‌کند. رنگ مشکی با تمامی رنگ‏ها هماهنگ است اما ست کردن آن ‏با سفید می‏توانید جذابیت استایل شما را دو چندان کند. رنگ‏های طیف خاکی بهتر است با رنگ‏های شاد استفاده شوند. ترکیب یکی از رنگ‏های صورتی، زرد و زرشکی با خاکستری بسیار دلنشین است. برای ست کردن رنگ‏های خنثی با دیگر رنگ‏ها می‌توانید از رنگ‏های مکمل نیز کمک بگیرید.

 

سخن پایانی‏

امروزه لباس‏هایی با رنگ‏های خنثی نقش موثری در استایل افراد خوش‏پوش دارند. همین موضوع سبب شده است که این رنگ‏ها بسیار مورد توجه افراد قرار گیرند. اگر می‏خواهید یک استایل زیبا و شیک داشته باشید، از خرید وسایلی مانند کیف و کفش دستدوز، شال و روسری و انواع مانتو‏های مزونی با رنگ‏های خنثی غافل نشوید. برای ست کردن لباس‏هایی که رنگ خنثی دارند، حتما به نکات اشاره شده توجه کنید و آن‏ها را در ست کردن لباس‏هایی که رنگ خنثی دارند، به کار گیرید تا بتوانید یک استایل جذاب را برای خود رقم بزنید. در وب سایت چهرک نریمانی می‌توانید انواع متنوعی از مانتو مزونی، کیف و کفش دستدوز و شال و روسری با رنگ‌های منحصربه‌فرد را مشاهده کنید.

 

User comments

No comment is recorded

Enter your comment