کریسمس یکی از زیباترین جشن‌های مربوط به سال نو میلادی است که حال و هوای جذاب و دیدنی دارد. این جشن بزرگ و زیبا برای خیلی‌ها مهم است. بنابراین فرد باید بداند چه آیتم‌هایی را با هم ست کرده و با چه استایل‌هایی در مهمانی‌ها و مراسم‌های مختلف شرکت کند. رنگ‌های سبز، قرمز و طلایی از محبوب‌ترین رنگ‌های لباس هستند که در جشن‌های کریسمس پوشیده می‌شوند.

از طرفی طرح‌های ستاره و دانه‌های برفی هم با این جشن هماهنگی خاص و زیبایی دارند. در ادامه با معرفی لباس‌های مخصوص کریسمس به شما‌ ایده می‌دهیم تا استایل شیک و بی‌نظیری در این جشن داشته باشید. شما می‌توانید با انتخاب آیتم‌های استایل کریسمس خود از کالکشن زمستانه مزون چی، مانند الماسی در هر جمعی بدرخشید. علاوه بر انواع مانتو مزونی، کیف و کفش دستدوز و چرم و شال و روسری جدید هم در این سایت به فروش می‌رسند. 

 

انتخاب لباس مناسب کریسمس

لباس‌های زیبا و جذابی برای استایل در جشن کریسمس وجود دارند. بنابراین اگر برای این جشن بزرگ به مهمانی یا مجلس دعوت هستید، متناسب با سلیقه خود لباس‌های خاص و منحصر‌به‌فردی بپوشید. برای مثال شما می‌توانید کت‌های ترند سال را با دامن یا شلوار ست کنید.

شاید هم بخواهید به جای کت، پیراهن‌های کوتاه یا بلند بپوشید. در هر صورت انتخاب لباس بر عهده شما است! پیشنهاد می‌دهیم برای مهمانی‌های رسمی از لباس‌های خاص و زیبایی مثل پیراهن، اورال، کت و... استفاده کنید. برای مهمانی‌های غیر رسمی و دورهمی‌ها هم لباس‌های گرم و زیبایی مثل بلوز بافت را با شلوار بپوشید. بدون شک تمام این لباس‌ها اگر با آیتم‌های مناسبی ست شوند، جذابیت فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهند.

 

در کریسمس چه لباسی بپوشیم

 

بلوز بافت با شلوار

یکی از بهترین‌ ایده‌های استایل برای شرکت در جشن کریسمس، پوشیدن بلوز بافت با شلوار است. بدین ترتیب فرد با یک لباس شیک و راحت در مهمانی حاضر می‌شود. بلوز بافت که هم با شلوار بافت و هم با شلوار‌های دیگر ست می‌شود، طرح‌ها و مدل‌های جدید و متنوعی دارد. این لباس هم یک استایل زیبا می‌سازد و هم شما را گرم نگه می‌دارد. در این میان اگر بلوز بافت شما طرحدار باشد، استایل شما جذاب‌تر هم می‌شود. 

 

پیراهن‌های بلند یا کوتاه

یکی از زیباترین‌ ایده‌های استایل برای کریسمس، پوشیدن پیراهن کوتاه یا بلند است. معمولا در جشن کریسمس پیراهن‌های رنگ روشن جذابیت بیش‌تری دارند. از این رو پیشنهاد ما این است از بین پیراهن‌های مجلسی، رنگ‌های قرمز، سبز یا طلایی را انتخاب کنید. پیراهن‌های کوتاه و بلند زیادی هستند که به‌صورت آستین دار، بدون آستین، یقه هفت، ماکسی و... طراحی شده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم پیراهن‌های کوتاه را با بوت و پیراهن‌های بلند را با کفش مجلسی بپوشید. اینگونه جذابیت فوق‌العاده‌ای پیدا کرده و با ثبت تصاویر زیبا، لحظات خوشی را که داشتید، به یادماندنی‌‌ می‌کنید.

 

استایل شیک برای کریسمس

 

اورال و سرهمی

یکی از جذاب‌ترین‌ ایده‌های استایل که امروزه ترند شده، پوشیدن اورال یا سرهمی در جشن است. این لباس که به‌صورت آستین دار یا بدون آستین طراحی می‌شود، یقه باز و جذابی دارد. از این رو استفاده از یک گردنبند می‌تواند جذابیت این استایل را چندین برابر کند. در کنار همه این‌ها اورال قیمت مناسبی دارد و در رنگ‌‌بندی‌های جذاب و متنوعی طراحی می‌شود. با این حال هیچ رنگی جذابیت رنگ قرمز را ندارد. پس یک اورال رنگ قرمز را همراه با یک جفت کفش مجلسی مشکی در جشن کریسمس بپوشید.

 

کت با دامن

این روز‌ها کت‌های طرح‌دار قرمز رنگ سنتی جذابیت زیادی پیدا کرده و با انواع دامن‌های کوتاه و بلند ست می‌شوند. از این رو‌ ایده بسیار خوبی برای استایل در کریسمس محسوب می‌شوند. یک کت زمستانی کوتاه با یک دامن کوتاه و یک جفت بوت انتخاب شیک و زیبایی برای کریسمس هستند. از طرفی ترکیب کت با دامن بلند و ست کردن آن با یک شومیز مجلسی هم استایل زیبایی برای شما می‌سازد. به طور کلی دامن‌های راسته، پلیسه دار، پفی و... می‌توانند با یک کت زیبا و خوش رنگ ست شده و جذابیت فوق‌العاده زیادی به استایل شما بدهند.

 

کت با شلوار

یکی از استایل‌های رسمی و فوق‌العاده جذاب در جشن کریسمس، ترکیب کت با شلوار است. ترکیب کت و شلوار با یک شومیز مجلسی می‌تواند انتخاب بسیار زیبایی برای استایل در این جشن باشد. یک کت زمستانی شیک با همه شلوار‌ها ست می‌شود. البته پیشنهاد ما این است در جشن‌های رسمی، کت و شلوار‌های پارچه‌ای را بپوشید. با این حال ترکیب کت زمستانی با شلوار جین یا کتان هم انتخاب بسیار جذابی است. کت و شلوار بهترین گزینه برای داشتن یک استایل شیک، ساده و پوشیده است که با یک جفت کفش پاشنه بلند ترکیب خوبی می‌سازد. 

 

تیپ جدید برای کریسمس

 

جدیدترین استایل‌های کریسمس ۲۰۲۳ در مزون چی

خانم چهرک نریمانی هر ساله با نزدیک شدن به رویدادهای خاصی در سال، نمونه‌های جدیدی از مانتوهای مزونی را به کالکشن مخصوص آن فصل اضافه می‌کنند. امسال هم همین اتفاق تکرار می‌شود و شما می‌توانید جدیدترین استایل‌های کریسمس امسال را در کالکشن زمستانه مزون چی ببینید. برای تکمیل استایل خود، شال یا روسری، کیف و کفش خود را هم از محصولات همین سایت سفارش دهید. 

کالکشن عشق ۱

یک سارافون قرمز بلند را تصور کنید که با یک کت مشکی گلدار ست شده است. یکی از جذاب‌ترین‌ ایده‌های استایل برای کریسمس، کالکشن عشق ۱ نام دارد. این استایل زیبا با پوشیدن جوراب شلواری و یک جفت بوت تکمیل می‌شود. از طرفی استفاده از اکسسوری‌های مناسب هم می‌تواند جذابیت این استایل را چندین برابر کند. یکی از زیباترین نکات مربوط به این لباس، توجه به جزئیاتی مثل داشتن کمربند است. ترکیب رنگ‌های قرمز و مشکی هم همیشه جذاب است و طرفداران خاص خودش را دارد.

 

جدیدترین استایل‌های کریسمس ۲۰۲۳

 

کالکشن عشق ۲

در این کالکشن یک کت مشکی قرمز گلدار با یک شلوار قرمز مخمل ست می‌شود. یکی از بهترین و شیک‌ترین پارچه‌های زمستانی، پارچه مخمل است که استایل شما را بسیار شیک و جذاب نشان می‌دهد. کالکشن عشق ۲ که شامل یک شلوار بگ مخمل با یک کت مشکی با گل‌های قرمز رنگ است، باید با کفش‌های پاشنه بلند مجلسی پوشیده شود تا جلوه زیباتری داشته باشد.

 

استایل های کریسمس ۲۰۲۳

 

کالکشن عشق ۳

یک شومیز مشکی، یک دامن گلدار با گل‌های قرمز و برگ‌های سبز در کنار یک شنل قرمز رنگ، بهترین انتخاب برای استایل شما در کریسمس هستند. همانطور که گفتیم استفاده از رنگ‌های قرمز و سبز در کریسمس باعث هماهنگی شما با تم جشن می‌شود. از طرفی پوشیدن یک رویه جلو باز مانند شنل روی یک دامن کوتاه، استایل خاص و منحصر به فردی برایتان می‌سازد. کالکشن عشق ۳ که ترکیبی از شومیز، دامن کوتاه و یک رویه شنل مانند است، با آیتم‌های جذابی مثل جوراب شلواری و بوت کامل می‌شود.

 

تیپ های جدید کریسمس ۲۰۲۳

 

کالکشن عشق ۴

این کالکشن که شامل یک نیمتنه و یک شلوار قرمز رنگ است، برای دورهمی‌های صمیمی پیشنهاد می‌شود. این لباس از جنس پارچه مخمل بوده و نیمتنه آن به صورت دو بند و تا بالای ناف طراحی شده است. البته شلوار بگ بلندی دارد که تا روی شکم کشیده می‌شود. بدون شک یکی از جذاب‌ترین استایل‌های کریسمس مربوط به این کالکشن است. برای خرید کالکشن عشق 4 کلیک کنید.

 

ست لباس شیک عکاسی برای کریسمس

قبل از اینکه بخواهید با ثبت تصاویر زیبا لحظات خوش کریسمس را ماندگار کنید، باید یک استایل خاص و منحصربه‌فرد داشته باشید. به عنوان یک خانم خوش سلیقه و شیک پوش به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما در استایل خود از رنگ‌های قرمز و مشکی استفاده کنید‌. شما می‌توانید انواع سارافون، شومیز، دامن، شلوار و... را با آیتم‌های دیگر ست کنید. از طرفی می‌توانید با استفاده از اکسسوری‌های براق و درخشان، جذابیت خود را چند برابر کنید. در این میان آیتم‌های ریزی مثل پاپیون رنگی، کراوات، دانتل و... هم تاثیر بسزایی بر روی استایل شما دارند.

 

سخن پایانی

در مراسم‌های خاص و جذابی مثل کریسمس، باید متناسب با سبک مهمانی و سلیقه‌ای که دارید استایل بزنید. پس به عنوان یک خانم خوش پوش ببینید که چه آیتم‌هایی را دوست دارید. برای مثال شاید بخواهید با پوشیدن کت و شلوار یک استایل رسمی بزنید. شاید هم بخواهید پیراهن کوتاه یا ماکسی بپوشید. در هر صورت با پیدا کردن لباس مناسب عکس‌های زیبا و جذابی گرفته و با اعتماد به نفس بیش‌تری در جشن‌ کریسمس شرکت می‌کنید. شما هم می‌توانید برای استایل زیبای خود در دورهمی دوستانه، خانوادگی یا حتی یک قرار عاشقانه با شریک احساسی‌تان به مناسبت کریسمس، مانتوهای مزونی، کیف و کفش دستدوز و شال و روسری دلخواهتان را از مزون چی به‌صورت اینترنتی سفارش دهید. بازدید حضوری از مزون هم در صورت انجام هماهنگی‌های لازم، امکان‌پذیر است. 

User comments

No comment is recorded

Enter your comment